(61) 851-74-18 biuro@zgwrp.pl

Związek Gmin Wiejskich Rzeczypospolitej Polskiej zaprasza do udziału w webinarium pt. „Zamknięcie ksiąg rachunkowych oraz sprawozdania finansowe za 2022 rok w jednostkach samorządu terytorialnego – wybrane problemy i kontrowersje”. Spotkanie w formule online odbędzie się 16 marca br. i rozpocznie się o godzinie 9.00 (przewidywany czas trwania około 2 godzin).

Zagadnienia związane ze sprawozdawczością finansową zostaną przedstawione przez Lucynę Hanus, Prezes Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu.

Podczas webinarium, przygotowanego w ramach Forum Skarbników Gmin Wiejskich, omówione zostaną sytuacje związane z zamknięciem roku, które najczęściej przysparzają trudności. Tematem spotkania będą także zasady rachunkowości obowiązujące przy sporządzaniu sprawozdań w jednostkach samorządu terytorialnego oraz aktualne zmiany w prezentacji danych w sprawozdaniu Rb-NDS.

Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne, lecz wymaga uprzedniego zgłoszenia na adres Związku: biuro@zgwrp.pl. Wydarzenie odbędzie się na platformie VMS (wygenerowany link umożliwiający dołączenie do spotkania zostanie przesłany na adres mailowy wskazany przez Państwa w zgłoszeniu). Zgłoszenia będą przyjmowane do 14 marca 2023 r.

W załączeniu zaproszenie do udziału w webinarium.

Wyświetlono 2 , dzisiaj 1
Skip to content