Związek Gmin Wiejskich Rzeczypospolitej Polskiej zaprasza do udziału w kolejnym webinarium przygotowanym w ramach Forum Skarbników. Tym razem spotkanie nosi tytuł: „Zamknięcie ksiąg rachunkowych i sprawozdanie finansowe za 2021 rok w jednostkach samorządu terytorialnego – typowe nieprawidłowości ujawniane podczas kontroli”. Wydarzenie w formule online odbędzie się 15 lutego br.
Podczas webinarium, zorganizowanego w ramach Forum Skarbników, podniesione zostaną najistotniejsze kwestie związane z zamknięciem roku w samorządach. Omówione zostaną również typowe błędy popełniane w sprawozdaniach oraz procedury ich uniknięcia. Niewątpliwie bardzo cenne wskazówki w tym zakresie przekaże p. Lucyna Hanus, Prezes Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu.
Udział w webinarium, które rozpocznie się o godz. 9:00 i potrwa ok. 1,5 godziny, będzie doskonałą okazją do uzyskania niezbędnych informacji i wiedzy w zakresie prawidłowego zamknięcia roku w jednostkach samorządu terytorialnego. Uczestnictwo w spotkaniu, dla przedstawicieli Gmin Członkowskich, jest bezpłatne, choć wymaga uprzedniego zgłoszenia udziału na adres mailowy Związku: biuro@zgwrp.pl.
Wydarzenie odbędzie się 15 lutego br. na platformie VMS (wygenerowane linki umożliwiające dołączenie do spotkania zostaną przesłane na adres mailowy wskazany przez Państwa w zgłoszeniu). Na zgłoszenia czekamy do 11 lutego 2022 r.
Poniżej podajemy wymagania techniczne, które należy spełnić, by móc uczestniczyć w spotkaniu:
1. Urządzenie z systemem operacyjnym co najmniej MS Windows 8, Android 7, iOS 10;
2. Łącze internetowe o przepustowości najwolniejszego strumienia co najmniej 2 Mbps;
3. Przeglądarka WEB Mozilla Firefox lub Google Chrome, w wersji aktualnej lub dwóch poprzednich bądź innej w pełni wspierającej WebRTC.
Zalecamy wyłączenie mikrofonów i kamer w Państwa urządzeniach podczas spotkania i zachęcamy do korzystania z dobrej jakości połączenia internetowego!