Pełnomocnik Ministra Cyfryzacji do spraw współpracy z administracją samorządową Rzeczpospolitej Polskiej, Krzysztof Głomb, przekazał informację, że w nawiązaniu do dyskusji, jaka miała miejsce podczas 25 Konferencji „Miasta w Internecie” planowane jest zorganizowanie kilku wydarzeń przybliżających przedstawicielom samorządów koncepcję Architektury Informacyjnej Państwa (AIP).
Pełnomocnik zaznaczył, że dla dobrego przygotowania materiałów informacyjnych i szkoleniowych niezbędne jest zrozumienie przez ich autorów specyficznej perspektywy, z której na AIP patrzeć będą twórcy projektów informatycznych w samorządach. Stąd też wystosowana została prośba o przekazanie pytań odnoszących się do różnorodnych zagadnień związanych z Architekturą Informacyjną Państwa i jej związków z działaniami samorządów na rzecz cyfryzacji. Można również zgłaszać propozycje tematów powiązanych z AIP, które warto, by były przedstawione w materiałach szkoleniowych. Pełnomocnik zwrócił się także z prośbą o przedstawienie potrzeb związanych z implementacją założeń AIP w planowane przez samorządy projekty.
Na uwagi, pytania i propozycje czekamy do 15 lipca do godz. 15:00, a można je zgłaszać na adres: biuro@zgwrp.pl.