(61) 851-74-18 biuro@zgwrp.pl
Odbyło się: 12 września 2024

Ministerstwo Cyfryzacji i Związek Gmin Wiejskich Rzeczypospolitej Polskiej zapraszają do udziału w webinarze poświęconym nowemu modelowi zakupu usług chmurowych IT, z którego może korzystać każda jednostka samorządu terytorialnego. Webinar pt. „Korzyści dla samorządów gminnych z centralnych umów ramowych – nowe rozwiązania w zamówieniach publicznych” odbędzie się 12 września 2024 r. o godzinie 10:00.

Czego będą mogli dowiedzieć się uczestnicy?

Model ten, który funkcjonuje od 2023 r., pozwala na nabywanie subskrypcji pakietu biurowego Office 365 oraz oprogramowania antywirusowego ESET, w drodze uproszczonego, szybkiego postępowania wykonawczego. Jak przekonuje Ministerstwo Cyfryzacji, dzięki temu samorządy gminne: zyskują niższe ceny (dzięki efektom skali), oszczędzają czas swoich pracowników, ograniczają ryzyko niepowodzenia postępowania, a także zapewniają sobie bezpieczeństwo prawne i techniczne.

Uczestnicy webinaru będą mieli okazję poznania odpowiedzi na szereg pytań:

– jak działa opisany model?

– w jaki sposób z niego korzystać?

– jak poruszać się po platformie zakupowej COAR, aby przeprowadzić postępowanie wykonawcze?

– jakie są warunki świadczenia tych usług zapisane w umowach ramowych?

Do kogo adresowane jest webinarium?

Webinar w sposób szczególny jest adresowany do sekretarzy urzędów oraz do osób odpowiadających za zamówienia publiczne i rozwiązania IT.

Przy okazji Ministerstwo Cyfryzacji zapowiedziało, że w najbliższym czasie planowane jest rozszerzenie oferty usług chmurowych IT, które będą dostępne w tym modelu. Zatem nawet jeżeli w tym roku nie planują Państwo zakupu pakietu Office lub oprogramowania ESET, to warto poznać nowy model zakupowy, który – jak zapewnia resort – jest w pełni zgodny z Prawem zamówień publicznych.

Temat webinarium brzmi: „Korzyści dla samorządów gminnych z centralnych umów ramowych – nowe rozwiązania w zamówieniach publicznych”, a jego program przedstawia się następująco:

10:00 – rozpoczęcie webinaru;

10:10 – wystąpienie Alicji Zajączkowskiej z Centralnego Ośrodka Informatyki;

10:45 – sesja pytań i odpowiedzi;

11:00 – zakończenie webinaru.

Jak zgłosić udział?

Udział w webinarium jest bezpłatny, lecz należy dokonać rejestracji swojego uczestnictwa w terminie do 10 września do godz. 16:00. Formularz rejestracji udziału dostępny jest na stronie www.webankieta.pl.

Uwaga! Zaproszenia na webinar zostaną wysłane wyłącznie do zarejestrowanych uczestników.

Wyświetlono 86 , dzisiaj 1
Skip to content