(61) 851-74-18 biuro@zgwrp.pl

Konkurs na Najlepiej Oświetloną Gminę i Miasto 2022 Roku i Najlepszą Inwestycję Oświetleniową 2022 Roku ma na celu promowanie i propagowanie aktywności inwestycyjnej w zakresie oświetlenia zarówno w dużych, jak i w małych społecznościach lokalnych oraz przyznanie nagród najlepszym jednostkom – zaznacza organizator Konkursu – Polski Związek Przemysłu Oświetleniowego (PZPO).

Co będzie oceniane w Konkursie?

Jak wskazuje PZPO, w Konkursie oceniane są inwestycje służące zarówno bezpieczeństwu ruchu drogowego oraz mieszkańców, jak i służące celom społecznym, kulturalnym, a także mające wpływ na rozwój działalności gospodarczej na terenie jednostek samorządu terytorialnego (JST).

Inwestycje oświetleniowe mogą być zgłaszane zarówno przez JST, jak i przez inwestorów, biura projektowe, a także indywidualnych projektantów.

 

Do udziału w Konkursie zaproszeni są wszyscy, którzy w ostatnich dwóch latach przeprowadzili na swoim terenie inwestycje związane z oświetleniem. Zgłaszane mogą być zarówno duże, jak i małe, lokalne inwestycje. Komisja Konkursowa bierze pod uwagę wysiłek inwestycyjny w relacji do wielkości budżetu gminy (miasta) lub powiatu – zaznacza organizator Konkursu.

Kiedy i gdzie odbędzie się gala wręczenia nagród?

Gala wręczenia nagród odbędzie się 15 marca 2023 r. podczas 30. Międzynarodowych Targach Sprzętu Oświetleniowego ŚWIATŁO 2023 w Warszawie.

Regulamin Konkursu wraz z formularzem zgłoszeniowym dostępny na: www.pzpo.pl i www.lightfair.pl. Znajduje się także w załączonych poniżej plikach.

Dodatkowych informacji udziela biuro PZPO: 22/843-20-19, e-mail: biuro@pzpo.pl.

Patronat honorowy nad Konkursem sprawują: Izba Architektów RP i Związek Gmin Wiejskich Rzeczypospolitej Polskiej.

Wyświetlono 2 , dzisiaj 1
Skip to content