Serdecznie zapraszamy do udziału w „Konkursie na najlepszą inwestycję oświetleniową 2015 roku” i „Konkursie na najlepiej oświetloną gminę i miasto 2015r. Do Konkursu mogą być zgłaszane wyłącznie inwestycje oświetleniowe, rozumiane jako nowe instalacje lub modernizacje istniejących, które zostały wykonane nie wcześniej niż w ostatnich dwóch latach poprzedzających rok ogłoszenia Konkursu. Związek Gmin Wiejskich RP objął konkurs swoim patronatem.
Zgłoszenia mogą składać:
– urzędy miast, gmin
– inwestorzy, deweloperzy, właściciele i zarządcy obiektów, spółdzielnie
mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe
– firmy wykonawcze
– biura projektowe, indywidualni projektanci
– producenci sprzętu zastosowanego w danej inwestycji
Termin nadsyłania zgłoszeń mija 16 października 2015 r.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone najpóźniej do 15 stycznia 2016 roku.
Uroczyste wręczenie nagród połączone z prezentacją nagrodzonych rozwiązań nastąpi w trakcie specjalnie zorganizowanej uroczystości w dniu 27 stycznia 2016 r. w czasie trwania Międzynarodowych Targów Sprzętu Oświetleniowego ŚWIATŁO 2016.
Wyniki Konkursu zostaną opublikowane na stronach internetowych organizatora i partnerów.
Wszystkie informacje o Konkursie wraz z Regulaminem i formularzem zgłoszeniowym dostępne są na stronach internetowych organizatorów: www.pzpo.pl i www.lightfair.pl oraz w biurze Polskiego Związku Przemysłu Oświetleniowego pod numerem telefonu 022/843-20-19 (osoba odpowiedzialna: Pani Sylwia Wilczyńska).
Gorąco zachęcamy do udziału !!!