(61) 851-74-18 biuro@zgwrp.pl

Serdecznie zapraszamy do udziału w „Konkursie  na najlepszą inwestycję oświetleniową 2015 roku” i „Konkursie na najlepiej oświetloną gminę i miasto 2015r.  Do Konkursu mogą być zgłaszane wyłącznie inwestycje oświetleniowe, rozumiane jako nowe instalacje lub modernizacje istniejących, które zostały wykonane nie wcześniej niż w ostatnich dwóch latach poprzedzających rok ogłoszenia Konkursu. Związek Gmin Wiejskich RP objął konkurs swoim patronatem.

 

Zgłoszenia mogą składać:

– urzędy miast, gmin

– inwestorzy, deweloperzy, właściciele i zarządcy obiektów, spółdzielnie

mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe

– firmy wykonawcze

– biura projektowe, indywidualni projektanci

– producenci sprzętu zastosowanego w danej inwestycji

 

Termin nadsyłania zgłoszeń mija 16 października 2015 r.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone najpóźniej do 15 stycznia 2016 roku.

Uroczyste wręczenie nagród połączone z prezentacją  nagrodzonych rozwiązań nastąpi w trakcie specjalnie zorganizowanej uroczystości w dniu 27 stycznia 2016 r. w czasie trwania Międzynarodowych Targów Sprzętu Oświetleniowego ŚWIATŁO 2016.

Wyniki Konkursu zostaną opublikowane na stronach internetowych organizatora i partnerów.

Wszystkie informacje o Konkursie wraz z Regulaminem i formularzem zgłoszeniowym dostępne są na stronach internetowych organizatorów: www.pzpo.pl i www.lightfair.pl oraz w biurze Polskiego Związku Przemysłu Oświetleniowego pod numerem telefonu 022/843-20-19 (osoba odpowiedzialna: Pani Sylwia Wilczyńska).

Gorąco zachęcamy do udziału !!!

Wyświetlono 1 , dzisiaj 1
Skip to content