II Forum Zamówień Publicznych dla Kadry Kierowniczej to konferencja skierowana do osób odpowiedzialnych za zamówienia publiczne w jednostkach sektora finansów publicznych – odbędzie się w dniach 13-15 czerwca 2016r. w Kołobrzegu. Organizatorem Forum jest Miesięcznik „Przetargi Publiczne”. Związek Gmin Wiejskich RP patronuje wydarzeniu. Serdecznie zapraszamy do udziału!
Podczas spotkania szczegółowo omówione zostaną m.in. następujące zagadnienia:
- warunki udziału wykonawców i sposobu ich spełnienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego po nowelizacji
- zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie publiczne, poleganie na zasobach innych wykonawców po nowelizacji
- obligatoryjne i fakultatywne przesłanki wykluczenia wykonawcy w świetle nowelizacji
- JEDZ jako potwierdzenie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu
- nowe zasady prowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego
- nowy katalog pozacenowych kryteriów oceny ofert
- badanie rażąco niskiej ceny i kosztu po nowelizacji
- przesłanki odrzucenia oferty w świetle nowelizacji
Szczegółowe informacje: II Forum Zamówień Publicznych dla Kadry Kierowniczej
Wyświetlono 2 , dzisiaj 1