(61) 851-74-18 biuro@zgwrp.pl

II Forum Zamówień Publicznych dla Kadry Kierowniczej to konferencja skierowana do osób odpowiedzialnych za zamówienia publiczne w jednostkach sektora finansów publicznych – odbędzie się w dniach 13-15 czerwca 2016r. w Kołobrzegu. Organizatorem Forum jest Miesięcznik „Przetargi Publiczne”. Związek Gmin Wiejskich RP patronuje wydarzeniu. Serdecznie zapraszamy do udziału!

 

Podczas spotkania szczegółowo omówione zostaną m.in. następujące zagadnienia:

  • warunki udziału wykonawców i sposobu ich spełnienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego po nowelizacji
  • zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie publiczne, poleganie na zasobach innych wykonawców po nowelizacji
  • obligatoryjne i fakultatywne przesłanki wykluczenia wykonawcy w świetle nowelizacji
  • JEDZ jako potwierdzenie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu
  • nowe zasady prowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego
  • nowy katalog pozacenowych kryteriów oceny ofert
  • badanie rażąco niskiej ceny i kosztu po nowelizacji
  • przesłanki odrzucenia oferty w świetle nowelizacji

Szczegółowe informacje:  II Forum Zamówień Publicznych dla Kadry Kierowniczej

Wyświetlono 2 , dzisiaj 1
Skip to content