(61) 851-74-18 biuro@zgwrp.pl

Nawiązując do uchwały Zarządu nr II/04/2020,  przesłanych zgód członków Związku i zgodnie z trybem art. 10 ust. 1a) Ustawy o stowarzyszeniach uchwały w sprawach przyjęcia sprawozdania z działalności Zarządu, sprawozdania finansowego ZGW RP za 2019 r. oraz planu dochodów i wydatków ZGW RP na 2020 r., zostaną poddane pod głosowanie z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, tj. poczty elektronicznej – e-mail

 

Instrukcja głosowania:

  1. W załączeniu pliki pdf z projektami uchwał wraz z załącznikami oraz kartą do głosowania.
  2. Proszę o wydrukowanie karty do głosowania. Głosujemy poprzez zakreślenie krzyżykiem kratki. W przypadku niezakreślenia żadnego pola lub zakreślenie więcej niż jednego pola wyboru przy każdej uchwale z osobna, głos będzie uznany za nieważny.
  3. W głosowaniu uczestniczy wójt/burmistrz gminy członkowskiej (par. 10 pkt. 4 statutu ZGWRP – „Gminę członkowską reprezentuje w Związku wójt (burmistrz)” lub upełnomocniona przez niego osoba). W takim przypadku scan pełnomocnictwa proszę przesłać z kartą do głosowania. Po oddaniu głosu (zakreślenie krzyżykiem kwadratu) i po podpisaniu karty prosimy o przesłanie jej scanu na adres e-mail biuro@zgwrp.pl.
  4. Zgodnie z harmonogramem (załącznik nr 3 do Uchwały Zarządu ZGW RP nr  II/04/2020 z dnia 3.07.2020 r.) głosowanie jest przeprowadzone pomiędzy 31 sierpnia a 4 września 2020 r.

W przypadku pytań związanych z procedurą głosowania prosimy o kontakt z biurem ZGW RP tel. 61 8517418, 605 85 35 65, e-mail biuro@zgwrp.pl

Wyświetlono 1 , dzisiaj 1
Skip to content