Firma e-Instytucja.pl oraz Związek Gmin Wiejskich Rzeczypospolitej Polskiej (ZGWRP) zapraszają na bezpłatny webinar pt. „e-Doręczenia w systemie eZD – wybór czy konieczność?”, który odbędzie się 26 września br. (czwartek) w godzinach 9.00-10.30.
Jak przygotować się do nowego obowiązku?
Obowiązek stosowania e-Doręczeń w jednostkach samorządu terytorialnego (JST) jest zaplanowany na 1 stycznia 2025 r. Bez sprawnie funkcjonującego systemu eZD w urzędzie, obsługa e-Doręczeń będzie bardzo utrudniona, czy wręcz niemożliwa.
Jak przygotować się do tego obowiązku formalnie i organizacyjnie? O tym będzie można posłuchać podczas webinaru, w trakcie którego zaprezentowana zostanie również obsługa e-Doręczeń w eZD oraz poza nim.
Webinar adresowany jest do wszystkich osób zainteresowanych tematem e-Doręczeń i w konsekwencji koniecznością zapewnienia teleinformatycznego systemu do elektronicznego zarządzania dokumentacją (system eZD), podpisywania dokumentów podpisem elektronicznym czy pieczęcią oraz logowania do aplikacji przez Węzeł Krajowy.
Program webinarium
9:00-9:10 – Przywitanie gości, przedstawienie agendy spotkania – Sebastian Czwojda, ZGWRP;
9:10-10:00 – „e-Doręczenia w urzędzie. Przygotowania formalne i organizacyjne” – Anna Skiba, e-Instytucja.pl;
10:00-10:15 – „Odbiór i doręczanie dokumentów w ramach integracji eZD z systemem e-Doręczeń vs obsługa dokumentów bez systemu zintegrowanego” – Rafał Oleśkiewicz, e-Instytucja.pl;
10:15-10:25 – Podsumowanie, pytania i odpowiedzi oraz zakończenie spotkania.
Rejestracja udziału
Udział w webinarze jest bezpłatny, wymagana jest jednak rejestracja, której dokonać można na stronie: Webinarium „e-Doręczenia w systemie eZD – wybór czy konieczność”? | e-Instytucja.
Zapisy przyjmowane są do 25 września 2024 r. Również 25 września br. osoby, które zarejestrują swój udział otrzymają link do spotkania na platformie MS Teams.