VII edycja FORUM FINANSÓW PUBLICZNYCH odbędzie się w dniach 23–25 listopada 2015 r. w Hotelu Copernicus w Toruniu. Forum Finansów Publicznych to największa w Polsce konferencja dla służb finansowo-księgowych jednostek sektora finansów publicznych. Stanowi jedyną w swoim rodzaju platformę wymiany wiedzy i doświadczeń w zakresie prawa finansów publicznych i rachunkowości budżetowej. Jednym z patronów forum jest Związek Gmin Wiejskich RP.
Temat przewodni: Problemy w rachunkowości budżetowej, zamknięcie ksiąg i zasady sporządzania sprawozdań za rok 2015
W programie m.in.:
- na co zwrócić uwagę przy zamknięciu roku 2015?
- zmiany w ustawie o rachunkowości
- wątpliwości dotyczące inwentaryzacji
- sprawozdawczość i klasyfikacja budżetowa po zmianach w jednostkach państwowych i samorządowych
- odsetki od podatków, niepodatkowych należności budżetowych i należności cywilnoprawnych
- zmiany w podatku VAT od 1 stycznia 2016 r.
Do uczestnictwa w Forum zapraszamy przede wszystkim:
- księgowe i księgowych jednostek sektora finansów publicznych
- naczelników i pracowników wydziałów kontroli
- kierowników jednostek
- audytorów i radców prawnych obsługujących jednostki sfery budżetowej
- osoby odpowiedzialne za gospodarowanie majątkiem w jednostkach
Serdecznie zapraszamy do udziału!
Szczegółowe informacje: www.forum.finansepubliczne.pl
Wyświetlono 2 , dzisiaj 1