(61) 851-74-18 biuro@zgwrp.pl

14 października 2024 r. w biurze przy ul. Kantaka 4 w Poznaniu odbyło się posiedzenie Komisji Rewizyjnej Związku Gmin Wiejskich Rzeczypospolitej Polskiej (ZGWRP).

W posiedzeniu udział wzięli:

  1. Wojciech Rudalski, Przewodniczący Komisji Rewizyjnej ZGWRP,
  2. Radosław Agaciak, Zastępca Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej ZGWRP,
  3. Paweł Piwko, Zastępca Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej ZGWRP,
  4. Krzysztof Kalinowski, Członek Komisji Rewizyjnej,
  5. Andrzej Wieczyński, Członek Komisji Rewizyjnej.

Komisja Rewizyjna 14.10.2024

W porządku obrad przewidziano takie zagadnienia, jak:

  1. Realizacja budżetu za pierwsze półrocze 2024 roku,
  2. Realizacja uchwał i wniosków Zgromadzenia Ogólnego ZGWRP, stanowisk oraz ocena Zgromadzenia ZGWRP,
  3. Doraźna kontrola finansowa ZGWRP,
  4. Sprawy bieżące działalności ZGWRP,
  5. Wolne wnioski.

Członkowie Komisji Rewizyjnej zapoznali się z szeregiem dokumentów związanych z bieżącą działalnością Związku i wnieśli szereg propozycji. Między innymi zaproponowali Zarządowi Związku rozważenie zatrudnienia osoby, w obszarze promocji ZGWRP, odpowiedzialnej za pozyskiwanie nowych gmin członkowskich.

Komisja zawnioskowała również o opracowanie jasnego stanowiska Związku w zakresie dobrych i złych stron nowej ustawy o dochodach JST pod kątem gmin wiejskich.

Jeden z wniosków dotyczył też opracowywania podsumowań działalności Związku (w okresie dwumiesięcznym). Taka informacja miałaby się ukazywać na stronie internetowej ZGWRP i być rozsyłana do gmin członkowskich.

Wyświetlono 44 , dzisiaj 1
Skip to content