(61) 851-74-18 biuro@zgwrp.pl

Warto przypomnieć, że „Drzewo Kampanii Wyborczej 2.0, czyli jak wygrać wybory” to książka, która może być pomocna podczas toczącej się kampanii wyborczej. Wydawca przekonuje, że publikacja, będąca kontynuacją bestsellera – „Drzewa Kampanii Wyborczej” jest przewodnikiem do wygranych wyborów.

To 400 stron porad praktyka, w twardej oprawie ze wstążką. Książka zawiera dziesiątki przykładów i ćwiczeń, ujmuje schematy wyborcze i przydatne lektury. Zawiera interaktywne kody QR, opisuje aktualne trendy w Polsce i za granicą i przedstawia rozbudowany moduł mediów społecznościowych.

Książka ta jest nowym, uaktualnionym i rozbudowanym wydaniem „Drzewa kampanii wyborczej”, które po raz pierwszy ukazało się w 2014 r. Od tego czasu w komunikacji politycznej zaszło wiele zmian, szczególnie jeśli chodzi o prowadzenie kampanii wyborczej w Internecie.

Adresatami niniejszej publikacji są kandydaci w wyborach, osoby zaangażowane w kampanię wyborczą, politycy działający na szczeblu krajowym i samorządowym, eksperci oraz specjaliści PR, a także obserwatorzy życia politycznego, którzy chcą zrozumieć rządzące nim mechanizmy.

Drzewo Kampanii Wyborczej 2.0

W swojej książce, doktor Sergiusz Trzeciak prezentuje autorską koncepcję kampanii wyborczej. Opierając się na metaforze drzewa doradza, jak wygrać wybory. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy z partiami i kandydatami „Drzewo kampanii wyborczej 2.0” to nie tylko aktualne kompendium wiedzy, ale także przejrzysty przewodnik.

Książka ma interaktywny charakter, dlatego w trakcie lektury potrzebne będą dwa narzędzia: ołówek i smartfon/komputer. Ołówek będzie niezbędny do uzupełniania ćwiczeń, a smartfon lub komputer do przeglądania przykładów (w formie kodów QR), które mogą stanowić dobry wzorzec i inspirację.

Omawiana książka ma pomóc w przygotowaniu skutecznej strategii kampanii wyborczej i w udoskonaleniu wystąpień publicznych. Ma też służyć pomocą w nauce prowadzenia kampanii bezpośredniej i w przygotowaniu atrakcyjnych materiałów wyborczych. Podpowiada też, jak skutecznie współpracować z mediami i jak efektywnie wykorzystywać Internet.

Więcej informacji na stronie: trzeciak.pl/ksiazki/drzewo-kampanii-wyborczej-2-0-czyli-jak-wygrac-wybory/

Wyświetlono 28 , dzisiaj 1
Skip to content